Naukowy.pl

Na początek => Na każdy temat => Sport => Wątek zaczęty przez: Kasia90 w Październik 13, 2014, 08:42:00 pm

Tytuł: Dziewczyna na siłowni
Wiadomość wysłana przez: Kasia90 w Październik 13, 2014, 08:42:00 pm
Cześć. Czy jest tu ktoś, kto mógłby mi doradzić, czy i od ewentualnie od czego (jakich ćwiczeń) powinnam zacząć jeśli chce trochę popracować nad swoimi mięśniami. Jestem w miarę szczupła, ale nie jestem zadowolona z wyglądu swojego ciała. Na początku chciałam chodzić na aerobic, ale po pewnym czasie chłopak namówił mnie na siłownie. Nie wiem jednak od czego zacząć (dopiero zaczynamy). No i czy moge stosować cos takiego http://www.bcaa.pl/olimp/odzywki-bialkowe.html (http://www.bcaa.pl/olimp/odzywki-bialkowe.html)? Jedni mi mówią, że to konieczne, inni że to zależy czego oczekuje. No więc? Nie oczekuję mięśni jak Pudzian rzecz jasna, ale przydałoby się popracować nad niektórymi partiami ciała, żeby wyglądały lepiej niż teraz.
Tytuł: Odp: Dziewczyna na siłowni
Wiadomość wysłana przez: olek01990 w Maj 19, 2016, 01:58:14 pm
Polecam zasięgnąć rady trenera obecnego na siłowni.
Tytuł: Odp: Dziewczyna na siłowni
Wiadomość wysłana przez: neonowa w Listopad 10, 2016, 11:14:21 pm
hej :) jeśli chodzi o dodatkowe ćwiczenia na silce ja korzystam z tych http://obk.pl/jak-urozmaicic-trening-silowy-trzy-sposoby-dodatkowego-bodzcowania-organizmu/ , ale wszystko musisz robić pod swój organizm, ja niestety Cię nie znam, więc nic konkretnego ni mogę doradzić, za to dla mnie te ćwiczenia są extra ;)
Tytuł: Odp: Dziewczyna na siłowni
Wiadomość wysłana przez: niunia56 w Luty 26, 2017, 12:25:08 pm
Ja jakoś nie mam odwagi iść na siłownię. Wolę ćwiczyć w zaciszu domowym. Wydaje mi się że stepper to dobre rozwiązanie. Znalazłam różne rodzaje tu   http://www.marbo-sport.pl/pol_m_Sprzet-Cardio_Steppery-1028.html    Muszę tylko dowiedzieć się u znajomych, który będzie najlepszy dla mnie.
Tytuł: Odp: Dziewczyna na siłowni
Wiadomość wysłana przez: kocisław w Czerwiec 20, 2017, 03:25:30 pm
Jak dla mnie dziewczyny na siłowni powinny robić tylko pośladki i brzuch. Rozbudowane barki, ręce, plecy wyglądają okropnie