Naukowy.pl

Na początek => Na każdy temat => Wątek zaczęty przez: Jenniferka w Sierpień 09, 2004, 10:00:58 pm

Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Jenniferka w Sierpień 09, 2004, 10:00:58 pm
Chciałabym zachęcić wszystkich do wypowiedzi na tematy różne, jest to fajna sprawa i można wymienić poglądy z ludźmi z całej Polski! Tak więc do dzieła przyszli naukowcy i nie tylko  :wink:
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: leberr w Wrzesień 08, 2004, 12:17:55 am
mnie to interesuja głównie tematy fajnych babek, i nie dziw sie
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Digit w Wrzesień 08, 2004, 12:35:23 am
Dlaczego oglosiles to akurat w tym watku?
Nie wyglada na przypadek :d

P.S. Tez lubie piaskowe babki.
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Anonymous w Wrzesień 08, 2004, 01:04:52 am
Oj Digit, nie czepiaj sie, bez kobiet nie da sie zyć, bez nich cała nauka idzie w łeb,a z nimi jeszcze bardziej, jednak ewolucja bez kobiet by padła, wyobraz sobie jakby było nudno jakbys był teraz samorodny
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Daro_ufo w Wrzesień 08, 2004, 08:54:48 pm
bez kobiet życie niemało by sensu

ach te ich słodkie kształty

__________________
POZDRO 4 ALL :D  :D  :D  :D  :D  :)  :twisted:
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Operon w Wrzesień 08, 2004, 09:45:38 pm
oj nie mówcie mi nic na temat kobiet...wystarczy kłótnia itp. i całą naukę szlag trafia. Przypomina mi się taka piosenka...nie wiem czyja jest..."When a man love a woman...he can't think about anything..." czy jakoś tak...
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Jenniferka w Wrzesień 10, 2004, 11:49:48 pm
"Ach Ci mężczyźni, piekło ich zrodziło, że nie ma kraju, gdzie by ich nie było [...]"
A teraz pytanie czy ktoś wie z jakiej ksiażki jest to cytat:>

A tak na marginesie:Oj chłopaki pewnie, że kobiety są cudowne, na kogo byście wytrzeszczali swoje patrzałki, gdyby nas zabrakło,hihi! A tak wogóle to zastanawiam się dlaczego taki wątek akurat wytworzył się przy moim temacie :wink: Pozdrawiam płeć przeciwną  8)
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: leberr w Październik 05, 2004, 03:20:32 am
Jenniferka, jeden woli córkę a drugi teściową....
a trzeci woli obydwie.
Wydaje mi sie ze to jest naukowe podejście do sprawy!

(http://eube.republika.pl/babka-dwie%20blondi.gif)
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Kontra w Październik 15, 2004, 12:41:19 am
Cichutko czekałem dość długo, licząc na to, że ktoś się zlituje i Jenniferce odpowie. Skoro cisza, więc zmuszony jestem odpowiedzieć  - cytat pochodzi ze "Ślubów panieńskiech" Aleksandra Fredry.   :lol:
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Operon w Październik 19, 2004, 07:56:19 am
pamiętaj:
"nie da ci ojciec nie da ci matka co może dać ci twoja sąsiadka" czy jakoś tak  :lol:
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Jenniferka w Październik 19, 2004, 07:10:08 pm
No no brawo Kontra -> dokładnie, z resztą całkiem życiowy tekst!!
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: leberr w Październik 19, 2004, 07:24:07 pm
Cytat: "Daro_ufo"
bez kobiet życie niemało by sensu

ach te ich słodkie kształty

__________________
POZDRO 4 ALL :D  :D  :D  :D  :D  :)  :twisted:

 i co zostaje z naukowego forum? znowu wracamy do tego samego
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Matt w Październik 20, 2004, 06:36:17 pm
Ja to sie zgadzam z Operonem i z ta piosenka. Jak sie czlowiek zakocha to na poczatku moze miec problemy znauka. Ale mimo tego mysle, ze warto. Milosc jest piekna...
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Jenniferka w Październik 20, 2004, 10:21:17 pm
Oj nie tylko z nauką, ze wszystkim, a tak wogóle to życie byłoby nudne bez miłości  :lol:
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Kontra w Październik 20, 2004, 11:18:13 pm
Cytat: "leberr"

 i co zostaje z naukowego forum? znowu wracamy do tego samego


Wiesz Newton, jak legenda głosi, leżał sobie pod drzewem i spadający owoc nabił mu guza.  Pewnie poszedł się umyć potem zrobił sobie jakiś kompres, trochę popsioczył i to niezbyt naukowo, a z tego wszystkiego wyszło to:

I prawo: Prawo bezwładności.
Ciało w spoczynku, lub w ruchu prostoliniowym, pozostaje w takim stanie, dopóki nie podziała na nie zewnętrzna siła.

II prawo: Prawo przyspieszenia.
Jeżeli na ciało działa siła zewnętrzna, to uzyska ono przyspieszenie w kierunku działania siły, a wartość przyspieszenia będzie proporcjonalna do siły i odwrotnie proporcjonalna do masy ciała.
 
III prawo: Prawo wzajemnego działania.
Kiedy jakieś ciało wywiera siłę na drugie ciało, to podobna siła, równa co do wartości i przeciwna co do kierunku, jest wywierana na pierwsze ciało.

Tak więc czasem  luźne dyskusje mogą się też przyczynić do niesamowitych odkryć i to  naukowych. Bądźmy więc dobrej myśli.
 :lol:
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Mr_Maks w Październik 21, 2004, 12:31:08 am
a co z 4 prawem ?  :D  :D
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Kontra w Październik 21, 2004, 10:54:43 am
Tak naprawdę to niezbyt ściśle się wyraziłem.  W punktach podałem oczywiście zasady dynamiki - jako przykład . Prawo powszechnego ciążenia pominąłem, a powinienem wymienić je na pierwszym miejscu, albowiem jak dostał jabłkiem, to faktycznie najpierw zapytał dlaczego spadło. Poza tym dorobek naukowy Newtona nie ogranicza się jedynie do tego. Dzięki za trafne spostrzeżenie. Pamiętam z czasów studenckich, że krążyło jeszcze kilka "zasad i praw" sformułowanych na bazie tych newtonowskich, ale ze względów regulaminowych nie umieszczę ich na forum. :lol:  :lol:  :lol:
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Jenniferka w Październik 21, 2004, 02:04:41 pm
No Kontra święta racja, ale tak od serducha to co sam napiszesz:>
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Kontra w Październik 21, 2004, 06:27:59 pm
No wiesz - cały w tym ambaras, aby dwoje chciało na raz. Innymi słowy, nie ma nic ważniejszego w życiu, jak kochać i być kochanym. Samotnikom jest niestety bardzo ciężko, szczególnie na starość. Niestety i tych pozostałych też nic miłego nie czeka - wcześniej czy później jedno odchodzi. Póki co trzeba radować się życiem, a kto może też zdrowiem, kto ma szczęście i miłością. Mickiewicz na zakończenie "Pana Tadeusza" też przypomina " Kochajmy się". :lol:
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Matt w Październik 22, 2004, 02:16:29 pm
Wiesz leberr. Fakt faktem to jest forum naukowe. Ale w koncu poo to tez jest OFF TOPIC zeby se pogadac o takich sprawach. Naukowcy to nie tylko stare dziadki, ktore cale dnie spedzaja nad ksiazkami i to im tylko w glowie. My potrzebujemy podzielic sie tez innymi sprawami... :p
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Agula w Październik 22, 2004, 02:27:30 pm
Np??
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Matt w Październik 22, 2004, 02:29:41 pm
Chocby nawet miloscia... No i wogule pogadac na takie tematy na jakie rozmawia sie z kumplami...
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Agula w Październik 22, 2004, 02:33:02 pm
A z kumpelami możesz??
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Matt w Październik 22, 2004, 02:38:50 pm
No pewnie. :)
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: leberr w Październik 29, 2004, 08:44:13 pm
Kontra ale Ty pesymista "Niestety i tych pozostałych też nic miłego nie czeka - wcześniej czy później jedno odchodzi."
Wiesz jak się ludzie dzielą według więźniów? Dziela sie na takich co siedzieli, na takich co siedza i na takich co będą siedzieli!
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Matt w Październik 29, 2004, 08:52:18 pm
Ja tam siedziec nie zamierzam :P...
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: leberr w Październik 29, 2004, 09:00:15 pm
Matt, nigdy nie wiadomo co człowieka czeka, mojemu koledze tydzień temu zamkneli syna, w maju zdał mature i podłapał robote w Krakowie, okazało się ze rozprowadzali narkotyki, i nacieszył sie ze miał dobrze płatną pracę...... Teraz nawet nie wie gdzie ten syn siedzi!
Tytuł: Start
Wiadomość wysłana przez: Matt w Październik 29, 2004, 09:21:12 pm
No ale rozprowadzal narkotyki. Ja tam takich rzeczy robic nie zamierzam... :)