Naukowy.pl

Na początek => Na każdy temat => Wątek zaczęty przez: kulax w Listopad 27, 2005, 10:30:50 am

Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: kulax w Listopad 27, 2005, 10:30:50 am
Jaki wedlug was jest najlepszy komunikator internetowy??
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: OeR w Listopad 27, 2005, 11:36:14 am
ja używam gadugadu, bo jest popularny i już się przyzwyczaiłem. słyszałem, że najlepszym komunikatorem jest gronie, ale trzeba mieć zaproszenie na niego. czy ktoś wie o tym coś więcej?
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: kaczan w Listopad 27, 2005, 12:22:36 pm
Ja kozystam z Tlena. Posiada bardzo dobra nakladke na GG. Czesto w razie klopotow z serwerem GG ja jako uzytkownik tlena moge rozmawiac przez GG, gdy uzytkownicy "czystego" GG nie moga sie polaczyc z serwerem :)
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: Dethropo w Listopad 27, 2005, 01:05:40 pm
uzywam gg zprzyzwyczajenia
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: cactus w Listopad 27, 2005, 03:11:32 pm
gg to najlepszy komunikator na swiecie :D
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: Dethropo w Listopad 27, 2005, 03:43:39 pm
cactus, powiedz my tylko czy jest w 100% polski ?? bo jak 51% to zagraniczny kapitał to program przeciętny a jak polski to super spoko
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: Ciapek w Listopad 27, 2005, 03:50:30 pm
Wlasciwie to wole tlen. GG prymitywne sie wydaje jak juz sie przywyknie do tlenu.
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: kulax w Listopad 27, 2005, 04:23:49 pm
Wiekszosc uzytkownikow zostaje przy GG tylko dlatego ze sie przyzwyczaili,nie dostrzegaja wad tego programu,gdyz nie probowali innych,np.Tlen,Wp Kontakt. Mialem przyjemnosc korzystania z wymienionych programow,calkiem przyjemnie mi sie pracowalo(jedyne co mnie wkurzalo w tlenie to emotki,aczkolwiek zawsze mozna wgrac nowe  :wink:  ) Gadu Gadu jest dosyc prymitywne,chowa sie do wiekszosci tego typu programow,jednak najwazniejsze ze spelnia podstawowe funkcje,ktore mozna rozszerzyc przy pomocy Power Projecta  :) Moj wybor to Gadu Gadu- przyzwyczajenie. Jednakze polecam wszystkim wyprobowanie innych komunikatorow,moze sie ktorys wam spodoba i napiszecie dlaczego warto z nich korzystac :wink:
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: Grabix w Listopad 27, 2005, 08:51:33 pm
Polecam komunikatory oparte na protokole jabbera (np. Psi, choć to jeden z najprymitywniejszych, ale w miare dobry) nie ma numerków tylko nazwy kąt, kąta możesz mieć na różnych serwerach więc jak jeden padnie to sobie z innego pogadasz... bramki gg\, len i bodajże inne (choć to zależy od serwera)
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: -=redas=- w Listopad 28, 2005, 05:19:53 am
kozystam z :

tlena
gg(przez tlena)
msn (bo musze)
google talk (najlepszy polecam wszytkim) :)
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: hWnd w Listopad 28, 2005, 12:28:50 pm
Swojego czasu gg 6.0 miało lukę, dzięki której można było wykrzaczyć komuś cały program. Ktoś taki musiał później instalować sobie gada na nowo :D
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: Matt w Listopad 30, 2005, 05:00:28 pm
No to chyba bie jest wielkie zagrożenie bo instalacja gg jest prosta. Gorzej gdyby miał poprzez włam do gg dostep do dysków....

Ja używam gg.
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: yahne w Grudzień 01, 2005, 08:08:08 pm
a ja uzywam tlena, łączy ze sobą skrzynke pocztową i gg
ostatnio tez dosyć często używam skype do rozmowy z tatą, ale głównie tlen
dla mnie wystarczy  8)
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: pelass w Grudzień 04, 2005, 10:32:30 am
Ja oddałem głos na tlena :) Długi czas używałem gg ale z ciekawości zainstalowałem sobie tlena (koleżanka mi poleciła) i tak już zostało :) Emoty z tlena są strasznie nudne dlatego wymieniłem je na inne i teraz już wszystko gra :) Jak dlamnie gg jest prymitywne i zacofane :| Jak już pisano, ludzie używają go tylko i wyłącznie z przyzwyczajenia :roll: Polecam wszystkim Tlena :wink:  
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: kulax w Grudzień 04, 2005, 01:54:47 pm
Jeśli komuś przeszkadza "prymitywnosc" GG zawsze moze wgrac Power Project  8) Coś nikt sie nie wypowiada na temat WP KONTAKT  :lol:
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: niutek w Grudzień 04, 2005, 05:00:45 pm
tlen...   nie rozumiem po co te wszystkie emoty i tak dalej... jakieś ładne graficzki czy cóś... po kiego to komu hę...


tlen jest fajny. z przyzwyczajenia uzywam...
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: Matt w Grudzień 05, 2005, 10:43:06 am
Cytat: "niutek"
tlen... nie rozumiem po co te wszystkie emoty i tak dalej... jakieś ładne graficzki czy cóś... po kiego to komu hę...

Do wyrażania emocji? ;)
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: OeR w Grudzień 06, 2005, 07:29:56 pm
Cytuj
tlen... nie rozumiem po co te wszystkie emoty i tak dalej... jakieś ładne graficzki czy cóś... po kiego to komu hę...



ja lubię uzywać emotek, ale niestandardowych tylko ściągniętych z neta. uzywam ich zeby było zabawniej, bo to chyba coś na rodzaj minek, tak jak w realnej rozmowie, emoty bardziej urzeczywistniają osoby, które się nie widzą
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: bzdurka w Grudzień 07, 2005, 04:25:29 pm
Ja używam kadu.
Co do emotek warunek jest taki, że również ci którzy z tobą korespondują muszą mieć wgrane te same emoty bo bez tego nie ma zabawy.
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: cactus w Grudzień 07, 2005, 04:39:00 pm
no ja tez teraz kadu uzywam bo na linuxie siedze. ale to chyba to samo co gg
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: Mery w Grudzień 07, 2005, 09:09:20 pm
Tlen i gg przez tlen.
Czasami skype.
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: Matt w Grudzień 10, 2005, 02:48:10 pm
Teraz bym pewnie zaznaczył, że inny bo nie ma w ankiecie kadu, którego teraz właśnie używam :)
Tytuł: Komunikatory Internetowe
Wiadomość wysłana przez: kulax w Styczeń 26, 2006, 10:47:26 am
http://di.com.pl/news/12624,0.html

Komunikatory zaczynają poważną walkę ;)