Naukowy.pl

Techniczne => Architektura => Dyskusje => Wątek zaczęty przez: hipisiara w Sierpień 31, 2005, 06:06:04 pm

Tytuł: Studia projektowania wnetrz
Wiadomość wysłana przez: hipisiara w Sierpień 31, 2005, 06:06:04 pm
czy ktos moze jest na architekturze, projektowaniu wnetrz? Z jakiego rysunku trzeba sie przygotowywac na tego typu studia?
pozdrawiam[/fade]
Tytuł: Studia projektowania wnetrz
Wiadomość wysłana przez: hWnd w Sierpień 31, 2005, 06:36:30 pm
Z tym pytaniem to bezpośrednio do Aguli ;)
Tytuł: Studia projektowania wnetrz
Wiadomość wysłana przez: hipisiara w Sierpień 31, 2005, 07:58:52 pm
a kim jest tajemnicza Agula?;]
Tytuł: Studia projektowania wnetrz
Wiadomość wysłana przez: mighty_pirate w Sierpień 31, 2005, 08:59:27 pm
Agula- jeden z moderatorów  :wink:

architektura wnętrz... tez sie nad tym zastanawiałam, ale wydaje mi sie to troche trudny zawód, duuuuzo pracy, w polsce płace takie sobie jak na taką harówke, ale moze będziesz miała szczęście

a co trzeba, pewnie na stronkach pisze... na stronkach uczelni moze tez
pozdrawiam
Tytuł: Studia projektowania wnetrz
Wiadomość wysłana przez: Agula w Wrzesień 03, 2005, 04:09:08 pm
Zdarza się że są dwa etapy
I - przegląd prac zrobionych w domu , po przejściu tego (który jednak zdarza się rzadko a jeżeli już to na ASP)  dopuszczona jesteś do drugiego etapu który obejmuje egzamin praktyczny- Wykonanie rysunku sprawdzającego umiejętność postrzegania i odwzorowywania danej przestrzeni oraz zdolność jej przekształcania i komponowania; Wykonanie rysunku odręcznego na zadany temat, sprawdzającego wrażliwość estetyczną kandydata. Jeśli będziesz zdawała na taki kierunek musisz zapytać  w dziekanacie jakie materiały musisz przynieść i jakimi możesz się posługiwać.
Czasem zdarzaja się że szkoły prowadzą rekrutacje bez konieczności zdawania egzaminów ale są to jedynie szkoły prywatne.
Tytuł: Studia projektowania wnetrz
Wiadomość wysłana przez: ubiqe w Wrzesień 28, 2005, 03:07:28 am
Cytat: "mighty_pirate"
architektura wnętrz... tez sie nad tym zastanawiałam, ale wydaje mi sie to troche trudny zawód, duuuuzo pracy, w polsce płace takie sobie jak na taką harówke, ale moze będziesz miała szczęście

zawód jak każdy inny, jeżeli sie to lubi,topraca ta sprawia niesamowitą przyjemnośc. apłaca.. no  u nas w kraju to bym sie za to nie brał... moze anglia?
Tytuł: Studia projektowania wnetrz
Wiadomość wysłana przez: kaczan w Wrzesień 28, 2005, 11:13:47 am
Cytat: "ubiqe"
no u nas w kraju to bym sie za to nie brał... moze anglia?



Niedlugo w angli bedzie wiecej polakow niz anglikow.
Tytuł: Studia projektowania wnetrz
Wiadomość wysłana przez: mighty_pirate w Wrzesień 29, 2005, 10:29:08 am
jak stracisz zdrowie, to sie wszystkiego moze odechcieć....
Tytuł: Studia projektowania wnetrz
Wiadomość wysłana przez: bzdurka w Wrzesień 29, 2005, 01:12:29 pm
To na architekturze traci się zdrowie ?? :shock:
Tytuł: ksiazka na prezent
Wiadomość wysłana przez: [email protected] w Wrzesień 29, 2005, 07:46:30 pm
hejka szukam ciekawej lekturki (na prezent) dla osoby chcacej studiowac architekture wnetrz:o) jest to poczatkujacy `architekt` nie znajacy zbytnio tematu.  bylabym wdzieczna za polecenie mi dobrej literartury naprowadzajacej:o)

bylabym wdzeczna za odpowiedz
Kaska
Tytuł: Studia projektowania wnetrz
Wiadomość wysłana przez: Agula w Wrzesień 29, 2005, 09:38:57 pm
Jeśli mieszkasz w Warszawie udaj się do księgarni w gmachu architektury na politechnice. Znajdziesz tam wiele pozycji:). Nie wiem co interesuje go najbardziej dlatego zakres materiału będziesz musiała wybrać sama:)
Tytuł: mam pytanie...
Wiadomość wysłana przez: Conrado16 w Październik 20, 2005, 05:49:46 pm
Mam 16 lat i juz od jakis 2 lat mysle o studjowaniu architektury wnetrz....Wiem,że trzeba  bardzo ładnie rysowac i mieć dużo pomysłow...No i własnie w tym jest problem gdyz...Z pomysami niemam problemow...gdy widze jakes nowe pomieszczenie odrazu mysle co by tu zmienic, żeby było ładnie i funkcjonalnie.....No sam zaprojektowałem ( tzn wymysliłem mniej wiecej jak ma to wygladac a w myslach poukładałem sobie jak to ma wygladac, sam wybrałem kolory dodatki  kanape meble kwiatki wszystko od podctaw..sam wymysliłem  i szukałem po sklepach materiałow( musze sie pochwalic ze kolor brązowy ścian  o który sprzeczalem sie ze starszymi zrobil na nich ogromne wrazenie i nie tylko kazdy mi mowi ze mam gust i fajne pomysły...czasami nawet posadzaja mnie nowo poznani ludzie  o homosexualizm( co jest nieprawda;/;/) bo czytam np M jak mieszkanie i podobne gazety aby doiedziec sie czego ciekawego i sledzic nowosci na rynku....A i nawet pomogłem kolezance zaprojektowac jej pokój bo ona niezbyt wiedziała cochce:) ale mam problem bo ja chyba niemam talentu plastycznego i moja prace do najlepszych nienaleza raczejo do tych gorszych...Mam jakas wizje pomieszczenia ale niepotrafie jej przekazac na płaszczznie..np.. przychodzi mi to z trudem ......No wiec poradzcie mi co mam robic >>? czy mam jakies szanse na dostanie sie na moje wymarzone studja ???no a na lekcje rysunków mnie nie stac bo moji rodzice postawili na Angielski i kaza mi sie uczyc prywatnie tego....co lubie....poradzcie mi czy miał bym szanse pojsc na architekture wnetrz??
Tytuł: Studia projektowania wnetrz
Wiadomość wysłana przez: Agula w Październik 21, 2005, 11:38:52 am
Próbować zawsze warto:)
Projektować możesz w programach komputerowych. A co do samego egzaminu to wszystko zależy od tego jak do tego podejdą egzaminatorzy. Fakt faktem trzeba umieć się sprzedać w tym wypadku dobrze opakować swój pomysł!! Ale może zobaczą, że masz potencjał:)
Tytuł: Studia projektowania wnetrz
Wiadomość wysłana przez: Conrado16 w Październik 21, 2005, 03:10:03 pm
dzieki za pocieszenie :):):):)
Tytuł: Studia projektowania wnetrz
Wiadomość wysłana przez: mighty_pirate w Listopad 14, 2005, 04:10:23 pm
oglądacie na tvp 4 'dom nie do poznania'? super  :) , projektanci naprawde pracują z pasją
Tytuł: Studia projektowania wnetrz
Wiadomość wysłana przez: bzdurka w Listopad 16, 2005, 01:21:09 pm
Oglądam, wszystko fajnie, kiedy ma się do dospozycji kasę i przestrzeń. Wszelkie zabawy w urządzanie mieszkań czy domów są ciekawe. Natomiast prawdziwym wyzwaniem byłoby moje mieszkanie przy takim metrażu i braku kasy już nie jest zabawnie.
Tytuł: Studia projektowania wnetrz
Wiadomość wysłana przez: Kate030187 w Luty 20, 2006, 04:13:14 pm
elo ja tez chce isc na architekture..równiez mam podobne zainetresowania..a poza tym podobnie pewnie jak ty zdaje historie sztuki na maturze czy nie??moze sie myle??kompletnie pojecia nie mam jak sie przygotowac do egzaminow wstepnych??a powiedzcie mi jedno..bo ktos wspomnial ze uczelnie prywatne nie koniecznie maja ezaminy taa??a jakie np uczelnie..ktore dokladnie bo nie wiem:( pozdrawiam..a i dodajcie w jakich miejscowosciach...
Tytuł: Studia projektowania wnetrz
Wiadomość wysłana przez: Agula w Marzec 10, 2006, 05:53:20 pm
Słuchaj na pewno w całej Polsce jest wiele szkół oferujących ten kierunek, łatwiej by było gdybyś powiedziała w jakim mieście zamierzać studiować:D
Nie słyszałam, aby na arch. trzeba było zdawać historie sztuki raczej na ASP
 :mrgreen:
Tytuł: Hym..
Wiadomość wysłana przez: Neko-chi w Sierpień 29, 2006, 11:34:22 am
Mam 14 lat i idę do 2 klasy gimnazjum. I od 4 lat marzę o Architekturze wnętrz. Tylko.... Nie do końca wiem co mam w tym kierunku robić. Do jakiego liceum iśc, jakie przedmioty wybrać na maturze, czy zapisać się do kółka architektonicznego... Nikt we mnie kilka lat temu nie wierzył ale sama zaprojektowałam swój pokój, w klasie jestem kimś w rodzaju konsultanta plasyczno-achitektonicznego  :wink:  Nawet rodzice i rodzina, jeżeli jest coś do wyremontowania pytają mnie o zdanie mówiąc że mam szósty zmysł. Ale... Trochę się boje tej architektury wnętrz. Czytałam że trzeba przedstawić przynajmniej 8 prac malarskich i 8 z rysunku. O rysunek się nie martwie bo... nie chce żeby to brzmiało jakbym się chwaliła... jestem bardzo zadowolona ze swojej kreski. Ale gorzej z pracami malarskimi. Po prostu... Nie mam materiałów i nie mam gdzie ćwiczyć. Bardzo lubię pracować temperami (takie farbki :P) ale nie mam sztalugi, nie mam nawet porządnego papieru bo... jakby nie było moja rodzina nie jest bardzo zamożna... Co mam robić?
Tytuł: Re: Hym..
Wiadomość wysłana przez: Kati w Sierpień 29, 2006, 05:50:38 pm
Cytat: "Neko-chi"
Mam 14 lat i idę do 2 klasy gimnazjum. I od 4 lat marzę o Architekturze wnętrz. Tylko.... Nie do końca wiem co mam w tym kierunku robić. Do jakiego liceum iśc, jakie przedmioty wybrać na maturze, czy zapisać się do kółka architektonicznego... Nikt we mnie kilka lat temu nie wierzył ale sama zaprojektowałam swój pokój, w klasie jestem kimś w rodzaju konsultanta plasyczno-achitektonicznego  :wink:  Nawet rodzice i rodzina, jeżeli jest coś do wyremontowania pytają mnie o zdanie mówiąc że mam szósty zmysł. Ale... Trochę się boje tej architektury wnętrz. Czytałam że trzeba przedstawić przynajmniej 8 prac malarskich i 8 z rysunku. O rysunek się nie martwie bo... nie chce żeby to brzmiało jakbym się chwaliła... jestem bardzo zadowolona ze swojej kreski. Ale gorzej z pracami malarskimi. Po prostu... Nie mam materiałów i nie mam gdzie ćwiczyć. Bardzo lubię pracować temperami (takie farbki :P) ale nie mam sztalugi, nie mam nawet porządnego papieru bo... jakby nie było moja rodzina nie jest bardzo zamożna... Co mam robić?




swietnie....bardzo dobrze ze juz tak szybko iwesz i czujesz co chcesz robic w przyszlosci. ja jestem w III klasie LO i do teraz nie jestem pewna swojego wyboru...ktory jeszcze do niedawna byl zupelnie inny ;)

z tego co piszesz...to masz iskierke projektanta wnetrz...radze Ci isc w tym kierunku..co do malowania, to nie ma zadnego problemu..ja maluje obrazy i powiem Ci szczerze na sztaludze wcale dobrze sie nie maluje..mam w domu i wole na biurku albo na duzym stole...i maluje farbami akwarelami....drobniejsze plakatowkami...a kiedys nawet jak skonczyla mi sie biala farba, to malowalam zwykla do scian..chyba byla to "sniezka" :D

wiec nie przejmuj sie tym, ze nie masz przyborow profesjonalnych, jak masz talent to na zwyklym kartonie namalujesz cos...ja zawsze malowalam na bloku technicznym...rysunkowu sie nie nadaje za cienki jest...

szczerze tez mnie interesuje taki zawod..ale wiem ze nie dalabym rady bo tam jest matma..pomiary i wogole..duzo cyferek..a ja jestem noga z matmy...no i jesli chodzi o prace...to bym musiala wyjechac na polowe Polski by dostac prace....bo w moim miescie nie znalazlabym pracy....ale Tobie zycze powodzenia..bo naprawde chyba sie do tego nadajesz ;)
Tytuł: :P
Wiadomość wysłana przez: Neko-chi w Sierpień 29, 2006, 06:25:14 pm
Droga Kati -> Dzięki za dobre słowa i rady. A z tą matematyką na architekturze wnętrz... To nie tak. Nie jest na nią kładziony tak duży nacisk jak na zwykłej albo na wzornictwie :P A wiem bo lubię ten przedmiot i jestem z niego całkiem niezła :P Pozdrawiam
Tytuł: Re: :P
Wiadomość wysłana przez: Kati w Sierpień 29, 2006, 06:46:26 pm
Cytat: "Neko-chi"
Droga Kati -> Dzięki za dobre słowa i rady. A z tą matematyką na architekturze wnętrz... To nie tak. Nie jest na nią kładziony tak duży nacisk jak na zwykłej albo na wzornictwie :P A wiem bo lubię ten przedmiot i jestem z niego całkiem niezła :P Pozdrawiam


heheh no widziesz...to nic nie stoii Ci na przeszkodzie ;) to mamy przyszla projektantke wnetrz na forum :D

Ja rowniez pozdrawiam!!
Tytuł: Odp: Studia projektowania wnetrz
Wiadomość wysłana przez: olka95 w Styczeń 26, 2016, 09:33:53 am
Hej, architektura to bardzo dobry pomysł. Całe liceum marzyłam o tym kierunku i udało mi się na niego dostać! Teraz jestem na trzecim roku, czasem było ciężko, ale warto. Czerpie z tego kierunku ogromną satysfakcję, jak na przykład wtedy kiedy w ostatnie wakacje sama zaaranżowałam nasz domowy ogród. Materiały zamawiałam na stronie http://www.metalzbyt.pl/liny-stalowe,600.html  (http://www.metalzbyt.pl/liny-stalowe,600.html) i stworzyłam ogród w prostym, modern stylu. Wszystkim domownikom się bardzo podoba :)
Tytuł: Odp: Studia projektowania wnetrz
Wiadomość wysłana przez: drHanx w Marzec 16, 2017, 01:51:33 pm
Według mnie projektowanie wnętrz jest bardzo ważne w architekturze. Widziałem już osobiście wiele domów i mieszkań, które niespecjalnie czymkolwiek się wyróżniały, a miały naprawdę spory potencjał. Znam to jedną firmę, która podejmuje się spraw wykończeniowych w naprawdę doskonałych cenach - polecam Wam sprawdzić - Tafla - wykończenia mieszkań (http://www.tafla-wykonczenia.com.pl).
Tytuł: Odp: Studia projektowania wnetrz
Wiadomość wysłana przez: pinky w Maj 17, 2018, 10:51:52 am
Warto się wybrać, to przyszłościowy zawód. Oczywiści epredyspozycje też trzeba mieć, no i trochę kumać matmę ;)
Tytuł: Odp: Studia projektowania wnetrz
Wiadomość wysłana przez: Grig w Lipiec 10, 2018, 10:39:48 am
projektowanie wnętrz kraków (http://ddprojekt.pl/pl/oferta/projekty.html)
usługi remontowe kraków (http://ddprojekt.pl/pl/)
remonty kraków (http://ddprojekt.pl/pl/)